Personální marketing v řízení lidských zdrojů

Rok vydání: 2019
Počet stran: 215
Rozměry: 14,9 × 21 cm
Vazba: brožovaná
Obor: ekonomie, psychologie
ISBN: 
978-80-210-9356-0 (váz.), 978-80-210-9357-7 (online : pdf)

Prohlédněte si obsah knihy

Kniha je k dispozici v čítárně Munispace

E-kniha zdarma

Světlana Myslivcová

 

Tak jako se obchodníci a marketéři snaží zaujmout zákazníka, usilují personalisté o pozornost talentovaných uchazečů na trhu práce. A stejně jako se obchodníci snaží udržet si své zákazníky, usilují firmy o stabilitu a loajalitu svých zaměstnanců. Personální marketing se v současné době formuje jako samostatný obor, který propojuje oblast řízení lidských zdrojů s marketingem a na zaměstnance pohlíží jako na zákazníka. V odborné literatuře však chybí podrobnější informace o tom, jaké faktory vedou k pracovní spokojenosti zaměstnanců, či jak souvisí personální marketing se značkou zaměstnavatele. Hlavním cílem této knihy je proto popsat nástroje externího a interního personálního marketingu a prostředky podporující spokojenost/stabilizaci zaměstnanců, které jsou důležité pro účinné řízení lidských zdrojů.